שאלות ותשובות


חד משמעית כן! אצלנו תוכלו לקבל כל דבר שתצטרכו לאירוע, החל ממקום לאירוע, דרך הקייטרינג, הבר, די ג׳יי, עיצוב - ה-כ-ל במקום אחד. 
למה אנחנו לא דואגים?
אנחנו לא דואגים לאופן שבו תיראו ביום האירוע, אנחנו לא נבחר עבורך את השמלה או החליפה, לא נבחר לכם את המאפרת או הנעליים.
למרות שיש לנו טעם טוב, נשאיר את זה לכם
אנחנו לא יודעים איך זה עובד בחברות הפקה אחרות, אבל אצלנו המוטו הוא שקיפות מוחלטת לכל אורך התהליך.
כבר לאחר הפגישה הראשונה אנחנו נפתח לכם תיק לקוח ונתחיל לבנות את הצעת המחיר בהתאם לדברים שסוכמו בשיחה.
הצעת המחיר מבוססת על טבלאת אקסל אשר אתם חשופים אליה אונליין בזמן העבודה, הטבלאה משקפת את הוצאות האירוע עד רמת המזלג, תוכלו לראות כיצד נבנה המחיר ותוכלו להשפיע באופן ישיר על הוצאות האירוע!
היי טק!


בהחלט כן!
כל אירוע מתוכנן בהתאם לדורשיו, כך שגם אם יעלה צורך בבניית רמפה נגישה לאורחים, כך יעשה.
אנחנו נתאים את דרישות האורחים לאחריות הספקים וניתן מענה נקודתי לכל צורך שיעלה. 
מדיניות החברה היא מתן ייעוץ ועזרה לזוגות שרוצים לתכנן את האירוע בעצמם, נשמח לתרום מהניסיון שלנו בכל מה שאנחנו יכולים באהבה ובשמחה
ביום האירוע לא תוכלו לנהל את האירוע בעצמכם ואתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מנהל אירוע שידע לתת את המענה הנחוץ לכם, לאירוע מושלם
מה שלוקח הכי הרבה זמן בתכנון אירוע הוא זמינות האורחים, 
כדי להבטיח הגעה של כמות האורחים הרצויה, מומלץ לעדכנם כחודש מראש.
תכנון האירוע עצמו יכול לקחת גם 3 ימים אם יודעים בדיוק מה רוצים. 
ואם לא יודעים מה רוצים, היינו ממליצים על תכנון של חודש מראש לפחות. 
השאלה הזאת היא שאלה שאנחנו שומעים הרבה,
והתשובה אליה היא פשוטה.
האם אתם יכולים להיכנס למסעדה ולשאול
״כמה יעלה לי לאכול פה?״
התשובה כמובן תהיה, ״תלוי מה הזמנת״.
כך גם כאן, עלות האירוע מושפעת מהרבה מאוד משתנים כגון:
כמות האורחים, ערך המנות, מיקום בארץ, ערך הבר, סוג הדיג׳יי, האם המקום כולל הגברה או יש צורך להוסיף? בכמה?
יש מיליון שאלות שצריכות להישאל כדי לחשב את עלות האירוע.
ולכן לא ניתן לענות על השאלה הזאת באופן חד משמעי, לפני שהאירוע מתוכנן.